Ajankohtaista

23.08.2024

EFC panostaa asiakaspalvelun laatuun ja kasvuun

 

Kesä lähenee loppuaan ja sen myötä monen asiakkaamme tarpeet kasvavat ja samalla myös monet uudet kehitysprojektit ottavat tuulta purjeisiin.

Meillä EFC:llä on ollut kiireisin kesä vuosikymmeniin josta kiitos kuuluu lukuisille asiakkaillemme.

 

Kesän kynnykselle haimme tiimiimme Key Account Manageria ja paikkaan saatiinkin mukavasti hakijoita. Valintamme kohdistui Kim Dahliin joka aloitti meillä viime viikolla vastuualueenaan palvella ja tukea uusia asiakkaitamme kehityksessään ja kasvussaan. Kimillä on vankka sähköpuolen kokemus ja pystyy tukemaan asiakkaitamme kolmella kielellä.

 

”Odotan innolla päästä tapaamaan uusia kumppaneita ja asiakkaita joiden kanssa voimme alkaa syventämään yhteistyötä” Kim toteaa.

 

Meille asiakkaan tarpeet ja toiveet ykkösprioriteetti. Kun tarvitset apua johdinsarjoihin / kokoonpanoon / ulkoistukseen liittyen, otathan meihin yhteyttä!

Jaa:

Siirry "Ajankohtaista"-sivulle
EFC panostaa asiakaspalvelun laatuun ja kasvuun